sobota, 3 czerwca 2023

truskawkowy księżyc

dzisiaj jest pełnia zwana truskawkowym księżycem. więc jem truskawki i czekam na księżycową twarz na mrocznym niebie. 

śnię sny, a każdy z nich ma znaczenie. w snach robię rzeczy. w snach trzymam w ramionach kobietę, której nigdy nie spotkałam i nie spotkam, i nie chcę by mi wybaczyła, chcę aby poczuła, że jestem żywą osobą a nie konstruktem, 'tą, która'. wybaczenia nie potrzebuję od nikogo, prócz siebie. w snach nie odbieram telefonów, ale słyszę słowa. w snach biegnę i zdążam, lecz widzę, że pośpiech nie miał znaczenia, bo Anuszka rozlała olej i nic się nie poradzi. nic ja nie poradzę. 

moje sny do mnie mówią, dają wskazówki. moje sny przerażają. moje sny leczą. moje sny pod truskawkowym księżycem mówią mi co dalej. i ja przecież wiem. 

Brak komentarzy: