środa, 27 lipca 2022

rich bitch

a może mogłabym tak żyć, zajmując się obserwowaniem jak lakier schnie na paznokciach, przesypując minuty między palcami, troszczyć się o to jedynie by proporcje się zgadzały, talii do bioder, alkoholu do jedzenia, uśmiechu do jego braku (kiedy nie widać)
może jednak ci chłopcy zamawiający old fashioned i krwistego steka, w swoich koszulach z podwiniętymi rękawami i zegarkach, może jednak powinnam dać się zapraszać, przyjmować prezenty i niewymuszenie udawać radość gdy jest to torebka, bo przecież to zawsze jest torebka i old fashioned i odkrycie, że jesteś kobietą, przy której można zapomnieć o rzeczywistości (ale ja, bejb, co do zasady chcę pamiętać)
może jednak dubaj lub tel aviv, dlaczego byłam taka na nie, może trzeba się skupić na inwestycjach krótkoterminowych, gdy inne tak bardzo nie
może powinnam żyć lekko, mieć wyjebane a będzie mi dane, choć tyle co uniosę
brać
może jednak pieniądze są w stanie zasypać tę rozpadlinę, które biegnie przeze mnie i nie ma mnie ani po lewej ani po prawej, bo dla jednych jestem za bardzo a dla innych zbyt 
mało
pływam w basenie, schnę w saunie, nakładam odżywkę na włosy
pachnę luksusem
chwilowym
ale kurwa może jednak mogłabym
tak żyć

Brak komentarzy: