poniedziałek, 26 października 2009

trifles

Kamila called Anita the online Psychic to know her luck and future.
Anita said: "Kamila darling, take some more time to think about what you already possess. You do know that good things come in small packages, don't you?"
Kamila answered: Anita sweetheart, you do know the world is not enough, don't you?
ale może nie miałam racji?
***
podobno 26/10 jest dniem największej bezproduktywności. w każdym razie moja produktywność zdecydowanie spadła, gdy przeczytałam tego newsa, co trąci samospełniającą się przepowiednią, modelowaniem społecznym i przechyla szalę na rzecz nurture w sporze z nature, a ponieważ właśnie ta koncepcja bardziej do mnie przemawia (z wyjątkiem genetycznie dziedziczonego genu pożądania czekolady pozostającego w ścisłej korelacji z genetycznie uwarunkowanym tyciem w rejonach okołobiodrowoych), tym bardziej pozwoliłam sobie na nic-nie-robienie, czego dowodem ww. cytat z fejsbuka, po którym szalałam w godzinach pracy (b.skruszona) i teledysk zamieszczony poniżej, może nie najwyższych muzycznych lotów (Beth Gibbons to to nie jest), ale bardzo mnie urzekający ostatnimi czasy (obecność Alexandra Skarsgårda ma znaczenie)


a teraz oddam się bezproduktywnym snom

1 komentarz:

Sharon pisze...

taaak. Bardzo do mnie przemówiła wymiana zdań pomiędzy wróżką i Kamilą. Trafnie, jako żywo.