niedziela, 16 sierpnia 2009

Whose that lipstick on the glass?

podobno kobieta zjada w ciągu życia ok. 80kg szminki (btw - jaka jest kaloryczność szminki? i czy błyszczyk o smaku truskawkowym jest mniej kaloryczny od czekoladowego? ile szminki zjada mężczyzna całując kobietę?)
zakładając (statystyka to oczywiście jedna wielka bujda), że statystyczna Polka dożywa statystycznych 80 lat, to jestem (jako statystyczna Polka właśnie) na finiszu statystycznego 29 kilograma...
***
a teraz oddalę się celem porzucenia mojej Victoria's-Secret-Very-Sexy-Lipstick-Vixen (uwielbiam tę nazwę!) na kieliszku z czerwonym winem.

6 komentarzy:

Joanna B. pisze...

100 lat, bułeczko :D

silly rabbit... pisze...

dziękuję... jeszcze chrupka jestem (chrupka nie równa sie czerstwa)

Katta pisze...

ale akcja poszukiwania zaginionych kieliszkow po sladach sie nie powiodla... [sticky lipstick tez niech ci dlugo sluzy ;) ]

Pan Cygaro pisze...

kilogramów smacznych szminek na wargach!

przypadkowo pisze...

ja życzę ogólnego "wszystkiegodobrego", chociaż w sumie już nie muszę, bo voodoo girl czuwa ;-D

silly rabbit... pisze...

voodoo girl mnie nie opuszcza :-)