niedziela, 25 listopada 2018

rano

2 lata i 25 dni, dwie zmiany pracy i jeden rozwód później, dzień dobry moje stare śmieci. tęskniłam.
***
prawdopodobnie pisanie osobistego i nietematycznego bloga w dobie instastories jest rodzajem nietaktu. hej, no wyrosłaś już chyba z tego! widzisz, nadal się waham. na ile moje 38 letnie ja pasuje do tego, które tu jest, w tych setkach postów sprzed lat. moje archiwum.
***
czy nadal uważam, że najlepsze przede mną. myślę, że to jest istotą pytania. odbyłyśmy tę duszną rozmowę latem z K., wielokrotnie do niej wracałam w myślach. kiedy przestajesz w to wierzyć. jak formujesz swoje życie. na ile zadawalasz się tym, że jest po prostu dobrze.
***
wracając tu wiem, że nigdy się nie nauczę. to jestem właśnie ja, sam środeczek. najlepsze nadal przede mną.
***
tylko muszę kupić dobry krem przeciwzmarszczkowy.

Brak komentarzy: