wtorek, 13 grudnia 2011

ach te rocznice

z okazji smutnej rocznicy prezes zakorkował miasto i polecił rodakom ubolewać, że nie przemy do przodu jak Chiny. jego poplecznicy po raz kolejny porównali UE do obozów, jak zwykle wykazując się empatią i świadomością historyczną. szczęśliwie tym razem żaden z patriotów nie obsikał nam bramy.
***
a ja 6 lat temu zostałam magistrą prawa. aplikacji nie skończyłam a nawet nie zaczęłam, togi nie przywdziałam i w urzędzie nie ugrzęzłam, dyplomu zaś nie odebrałam po dziś dzień (ale mam to w żelaznym zestawie postanowień na nowy rok). niemniej, jeśli ktoś potrzebuje okazji do napicia się, to służę moim jubileuszem. cheers!
***
i za księgarzy!
***
jak również zdrowie Auksentych, Sambojów i Jodoków. oraz Łucji, której święto podpowiada, że dziś właśnie należy rozpocząć przygotowania do świąt.
***
i za żeglarza Tasmana, który 13 grudnia właśnie odkrył Nową Zelandię, dzięki czemu powstał Władca Pierścieni :)

Brak komentarzy: